day 07

Day 07 - Your best friend Your friends

Det är så otroligt himla svårt för mig att slänga upp bara en person och säga att det är min bästa vän. För jag har så otroligt många. Eller ja, jag skulle snara säga att jag har många nära vänner och att endel utav dem finns på olika håll. Jag har nära vänner som jag träffar väldigt sällan, men som jag alltid vet att jag kan vända mig till om jag behöver dem. Utav mina nära vänner så finns det även dem som jag träffar ofta och väldigt intensivt.

Jag skulle inte påstå att den ena typen av vänner är bättre än den andra. Men de som man träffar ofta, exempelvis de som jag har i skolan får ju följa mig dag för dag och håller sig lite mer uppdaterade om allt viktigt och oviktigt som pågår in my life.

Lite smått hjärtekrossande är det att jag samtidigt som jag skriver det här, så inser jag hur många människor jag borde höra av mig till. De underbara personer som jag idiotiskt nog inte hör av mig till och berättar för dem hur mycket de betyder för mig. För det gör ni, allihopa där ute!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0