day 08

Day 08 - a moment

Mitt mest minnesvärda moment var ju egentligen det som day 02 innehöll.
Men om jag ska rota lite mer i minnet så är det väl den dagen jag köpte min kära iPhone!

Jag minns hur uppspelt och prylkåt jag var när jag klev in i telenorbutiken, tittade mot en försäljare och sa "Hejsan, nu är det dags, nu vill jag adoptera!"
Självklart så var den charmige försäljaren lika kreativ som jag och svarade "Jasså? Är det en 3gs eller 4a du vill ha?"

Och på den vägen gick det! Efter 15 minuter där inne så hade jag inte bara lyckats pruta lite utan även brett på ett fett leende på läpparna när jag skuttade ut ur telenorbutiken i sommarstockholm. Lyckig som ett barn på julafton var jag, och jah ångrar inte att jag skaffade en iPhone. För mina iPhonevänner håller med mig om, att en iPhone inte är en mobiltelefon - Det är en livsstil!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ååh du var så överdrivet glad den dagen ^^

Men ja, det är ingen telefon, det är en livsstil <3

2010-12-09 @ 22:42:03
URL: http://xmumiin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0