oss emellan

blev så otroligt inspirerad av den här snyggingen, så jag kopierade hans blogginläggsidé!

Jag gillar att känna på skäggstubb. vakna upp bredvid fina människor. knäcka fingrarna. tugga på knäckebröd.  ögonfransar. klämma på stickade plagg. att sitta på en sten och bada fötterna. pilla på piercingar. att gå runt i converse på sommaren. ljudet av att skrapa lotter. lägga mig i en nybäddad säng med krispiga lakan. doften av fina människors nytvättade kläder. kela med andras fingrar mot mina. att smörja in halsen med body butter. känslan av att någon kittlar en i nacken. spänna knäna i takt till musik. när folk säger mitt namn. se morgonsolljus mellan persiennerna. nyckelben. ha på mig linnen. sitta i skolan och kommentera alla människor som går förbi. att blunda och tänka på en person. att höra ljudet av ett andetag. se människor le. att kunna visa känslor via en blick.

Kommentarer
Postat av: Niklas Söderström

Påhittigt!

2010-12-14 @ 23:12:51
URL: http://www.soderniklas.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0