i do remember



Herregud vad jag saknar sommaren. Alla kvällar man satt i en park och helt och hållet hade tappat tidsuppfatningen och kunde sitta uppe hela nätter. Jag saknar alla lattepromenader som jag tog. Jag saknar alla picnicar jag hade, alla vattenpipa-i-parkutflykter, alla stunder jag låg och solade. Jag saknar min midsommar, jag saknar pride, jag saknar popaganda och jag saknar den perioden jag hade lägenheten ensam i tre-fyra veckor.
Jag saknar alla fester jag hade, alla gånger vi satt och paradrökte i köket och alla gånger jag vaknade upp bakis i min lägenhet fylld med ölburkar och högvis med disk. Jag saknar sommaren, mer än vad jag saknar någonting annat just nu.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0