Monday Morning


Melanie Fiona - Monday Morning

God jävla morgon!

Nu har jag vaknat upp med någon slags svullnad i nacken, eller ja, hela huvudet känns förövrigt ganska tungt.
När jag vaknade upp imorse och såg vädret så var det onekligen svårt att vilja gå upp ur min varma mjuka säng, men eftersom min Pappa fyllde år idag så var det ju självklart att man måste upp och sjunga för gubben!

Idag är det både skola och jobb som står på schemat. Idag har jag Grafisk Kommunikation C där vi just nu arbetar med ett boksomslag. Känns dock inte lika klurigt som CDfodralet vi skulle designa för några veckor sedan.

Nu blir det till att fylla på kroppen med en till kopp kaffe och snart bege sig till skolan!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0