dear diary

Vi höll på att städa här hemma då jag hittade min dagbok från när jag var sju år. Och självklart måste jag dela med mig av mina highlights.
Och ja, jag citerar ordagrant.
"I Fredags bögade mitt sport lov"
"Idag har jag namnsdag men jag har ont i huvudet"
"...och i morgon kommer påskharen. P.S Med överraskning"
"Hej! Idag var det min tatueringsdag. och i Fredags (igår) börgade mitt sommar-lov."
"idag fick casandra ut min lösa tand. Casandra var duktig."
"idag gjorde jag ut min matte bok. och fick börga på i 4:e"
"jag tror casandra inte vill vara ihop med mig längre för hon bryr sig inte!?!!"
"Idag gjorde casandra slut, men jag ska fråga chans på paulina"
(Paulina var Casandras tvillingsyster)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hahaha aww :D

2011-03-10 @ 11:05:35
URL: http://xmumiin.blogg.se/
Postat av: Mich

Ååh.. kärlek till gamla dagböcker <3

2011-03-10 @ 17:22:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0