fjorton, mars


Idag har jag och mitt hår brutit mot alla socialt accepterade regler. Det är varken ofixat eller fixat, utan lite slarvigt halvfixat. Men varför skulle jag egentligen behöva se vettig ut i skolan när vissa andra kommer hit i mjukisbyxor och har mössa på sig inomhus.

Men nog om det, idag är det måndag och jag började veckan med en frukostdejt och ett litet minimöte med mig själv. Jag har kommit på så otroligt många projket jag vill starta igång med nu att jag har anteckningar både i iPhonen, macbooken och till och med på kvitton och servetter längst ned i träningsväskan. Ska straxt ladda ned ett mind map-program som kan hjälpa mig att hålla alla dessa planer på plats!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0