hundar, glass och annat mysigt.

Här får ni se lite foton ifrån min praktikperiod, känns lite udda att inte befinna sig på en redaktion under dagarna nu, utan istället spendera tiden i skolan eller på andra platser när man sitter och jobbar.

Världens mysigaste hund!


Innan tryck så placerar vi upp provutskrifter längst med väggarna för att se hur helheten blir, och om man borde ändra i sidplanen.

Kunde man starta sin sista praktikdag bättre än med glasstest?
Herregud vad kul jag haft det under praktiken! Känns otroligt kul att få träffa branchfolk och jobba med det jag är intresserad av fast på ett mer professionellt sätt. I morgon ska jag besöka redaktionen igen för en avslutningsfika för mig. Ska bli superdupertrevligt :)

Kommentarer
Postat av: linnea

var hade du praktik? :)

2011-03-15 @ 16:54:16
URL: http://lilinnea.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0