Plans

Imorgon är det fredag, och för första gången har jag en helg helg nästan helt fullbokad!
Till er som bryr sig lite för mycket om andras liv (varför läser man bloggar annars duh') här kommer min helgplanering!

Fredag
 - Sacomässa 10-14
 - Jobba 16-19
 - Restaurangbesök med familjen 19-21 ["hare så kultt på rstrangen!"]
 - Hooka upp med Axel runt 21-tiden och ha fredagsmys!

Lördag
 - Städa mitt rum
 - Hänga lite på stan med härliga människor
 - Inflyttningsfest

Söndag
 - Ta två tabletter mot lördagens alkoholintag på inflyttningsfesten
 - Plugga
 - Eventuellt träna om jag lyckas få med mig Rickard eller Sonia!
 - Alternativt ta en fotopromenad!


Vad ska ni göra under helgen? 
Spikade planer eller bara slappa?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0