2010 del 1

Januari

Februari



Februari var verkligen en utav mina favoritmånader, jag hängde endel på String och pluggade allt mer. Som ni ser så var jag även otroligt tidigt med att börja använda solglasögon! I februari så vart jag även modell för en smyckeskollektion vilket är bland det roligaste jag gjort 2010.
Mars
Jag började prata i P3 lite då och då, Kärlekspanelen kallades vi som pratade om relationer och kärlek och svarade på lyssnarnas beskymmer inom kärlekslivet. Otroligt kul det med! Dessutom så började jag och Elin jobba som telefonförsäljare. Det gick sådär med den karriären... dock så pratade jag i P3 året ut och den karriären gillar jag bättre!
April
April månad fick mig att bli lite mer besatt av webcambilder och peppa lite mer inför sommaren. Min vår/sommargarderob är ju så otroligt mycket mer snyggare än min vintergarderob så denna period på året brukar vara lite mer happyness än övriga året. Och på dessa bilder ser ni min 100% naturliga hårfärg!
Maj






God glass i Kungsan, soliga lunchraster, vattenpipshäng i vitan, bruncher osv.. Maj var verkligen en livsnjutarmånad för min del! Jag och Ericas pluggfokus låg i stort sätt bara på Mediekommunikationen och herre gud vad vi var engagerade i den kursen! Vad hände mer i Maj? Jag va på Lady Gaga i Globen och av den enkla anledningen ville Metro intervjua mig dagen innan konserten. Jag skaffade mig dessutom pojkvän, en riktig charmig kille han den där Jakob.
Juni


Kent släppte ny skiva, jag fick otroligt bra betyg. Fortsatte med mig radiopratande, klädde mig sjukt snyggt och var sjukt snygg. Åkte till Grekland i slutet av månaden, lärde känna Hampus på en charmig Champagnepicnic där det serverades alldeles för mycket frukt. En otroligt bra start på sommarlovet kan man säga!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0