structure

Nu sitter jag på jobbet, nej jag menar praktiken. Jag känner mig så pass hemma här att jag faktiskt inbillar mig själv att jag jobbar på denna underbara redaktion. Just nu är det mycket på gång då vi både har lanseringseventet och en tryckdeadline att jobba mot. Nu sitter jag och designar rollupen, alltså väggen som gästerna blir fotograferade emot och igår formgav jag fina knappar som våra vackra outfits kommer bra upp.
På tal om det så funderar jag även på att springa förbi NK efter jobbet praktiken, och kolla runt på lite skjortor. Kanske borde passa på att fylla på mitt badrumsskåp med en eller flera produkter från Manlig depå också. Detta påminde även mig om att jag måste boka min skönhetsbehandling snart som jag har haft uppskriven på min "att göra lista" lite för länge nu.
Mycket som surrar omkring i mitt liv just nu, fast inte direkt så mycket jobbigt att ta i itu med utan mer som ett trivsamt kaos att ordna upp.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0