true colors

Nu sitter jag hemma efter en julhelg som i stort sätt bara sprungit förbi mig. Julafton gick så snabbt att det knappt kändes som om jag fick uppleva den. Dock så hade jag det otroligt kul på jobbet de tre timmarna jag var där och serverade hamburgare till folk som inte firade jul, eller de som va ute och sista minuten shoppade julklappar.
Även idag har jag jobbat och känner mig som vanligt lite smått seg efter arbetet. Dock så dyker Axel upp hemma hos mig alldeles straxt, så förhoppningsvis blir jag lite mindre seg och mer happiboy då!
Nu sitter jag lite och fundrar på vad jag ska hitta på på nyår, har lite olika planer som surrar omkring i huvudet, självklart så kommer det nya året invigas med härligt folk på en trevlig tillställning. Frågan är bara med vilka och var. Får se vad jag känner mest för när det blir lite mer aktuellt. Champagnen är i alla fall redan fixad!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0