day 01

Day 01 - Introduce yourself

Hannes Sundell, född 11 januari 1992.
Jag har alltid bott i samma lägenhet här i Vinterviken i hela mitt liv, dock så ser det ut som om jag kommer flytta inom de närmsta månaderna.
Studerar gör jag på Kunskapsgymnasiet och jag pluggar medieprogrammet med inriktning på grafisk kommunikation. Mina favoritämnen är självklart min inriktning men även svenska och alla de teoretiska medieämnena.

Nu när jag bara har nästan en termin kvar av mina tre år på gymnasiet så är det mycket som pågår i mitt liv. Samtidigt som jag pluggar så funderar jag även på vad jag ska hitta på efter gymnasiet. Plugga vidare är ju ett alternativ, däremot så finns det otroligt många utbildningar att välja bland, men ingen tilltalar mig riktigt till 100% ännu.

Jobbar gör jag även, på McDonalds. Många människor klagar ofta på sina jobb och även mina vänner som jobbar på McDonalds gnäller ofta om dera jobb... men jag är nog en utav de få som älskar mitt jobb. Jag älskar att ha mycket att göra, jag älskar att vara sysselsatt och att ha många bollar i luften. Jag älskar att träffa nya människor och att visa ett bra bemötande. Just nu så är det ett mycket bra jobb med tanke på att jag fortfarande pluggar på gymnasiet.

Som person är jag otroligt social av mig, jag trivs med mycket människor omkring mig och att träffa nytt folk. Positivt inställd är jag till det mesta, men självklart har jag mina trött-på-livet-dagar som alla människor.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som heslt om mig själv, det finns verkligen mycket att säga. Nu känns det däremot som om jag knåpat ihop ett tillräckligt långt inlägg för att de som är intresserade har fått lite påfyllning med info!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0