Glassbrunch @ Bindefeld

Dagen på min sista praktik vart en lite ovanlig dag. Jag och Angelica tog en långpromenad och besökte lite olika heminredningsbutiker för att fixa presslån till en fotografering nu på lördag. Det gick ganska bra med tanke på kort varsel, men när klockan började närma sig halv fyra så sjönk vårt blodsocker ordentligt och vi flummade till oss bland NK Porslin med varsina tallrikar med guldfisktryck på (?).

Däremot så fick dagen en otroligt bra start på Bindefeld AB där jag och Angelica tillsammans med Jennys och Jessica från modeflickan och Angela blev bjuda på glassprovning. Inom kort kommer nämligen GB med tretton nya glassar som vi skulle provsmaka och bedöma. Det tog inte lång tid innan sockret kickade igång och vi alla var som barn på nytt!
Bild från Angelica.
Angelica, Jenny och Jessica.
Kelly
Hela glada juryn!
De tre senare bilderna snodde jag från Angela Monroe

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0