to carry on

Just nu hade jag tagit en otroligt fin, överexponerad bild på mig med min webcamera. Om jag hade haft tillgång till en det vill säga..
Imorse runt 09:00 så lämnade jag ifrån mig min nyinköpta mac book pro till ett par tekniker för att se vad som var felet. De trodde precis som jag att det var hårdvaran som strulade, vilket innebär att jag med största sannolikhet kommer få en ny inom kort. Dock så vet jag inte riktigt hur jag kan sitta är och blogga från min gamle cp-pc när jag suttit vid en mac book.
Det är som att gå från champagne till vatten, som från Stockholm till Nässjö, som maj till november, eller som att gå från Södermalm till Södertörn.
Ärligt talat så är det pinsamt att sitta med detta kadaver till dator. Hoppas man slipper bli sedd in-public med denna levande skit.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha aww har du blivit så mac-frälst <3

2011-03-08 @ 14:46:59
URL: http://xmumiin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0