turn your back

Vaknade för en kort stund sedan, och idag blev det passande att ligga kvar och mysa lite längre i sängen. Så nu sitter jag med en kopp kaffe och börjar planera upp dagen. Idag så kommer det, precis som igår att dyka upp lite olika saker under dagen. Runt lunchtid så ska jag träffa upp Matilda och hålla i en kort fotokurs med henne och innan dess ska jag försöka hinna med ett möte med en person från Sveriges Radio.
Nu ska jag köra lite hemmaträning i en halvtimme innan jag hoppar in i duschen. Kanske kör lite yoga också, man får ju passa på att springa omkring i underkläder så mycket som möjligt när man är ensam hemma eller hur?


Denna låt med I Blame Coco startar upp min morgon otroligt bra!

Kommentarer
Postat av: sv

Sv tack :D

2011-03-16 @ 10:44:33
URL: http://missfluffypink.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0