art schizo

Vet ni vad?
Just idag har jag faktiskt inte så mycket att säga till om. Eller ja, det har inte dykt upp något särskilt intressant på den senaste tiden som är värt att dela med mig av. Inga vackra fotografier, ingen musik eller hipsterbilder som jag känner för att placera i detta forum.
Kan det vara kreativiteten som brister?
Nä, inte dirket. För idag har jag suttit i två-tre timmar och ritat av mina vänners profilbilder på facebook. Det var faktiskt riktigt länge sedan jag använde mig av blyerts, så det var superkul att testa det igen! Däremot så ville jag ju använda min fina kolpenna, men den har jag slarvat bort. Så nu sitter jag här med fina blyertsmärken på händerna och fingertopparna. Jag spenderade även en liten stund med att sitta i Illustrator och rita av denna vackra skapelse. Fast inte så värst seriöst.
Varför kan jag inte lägga in lite av mina blyertsteckningar då?
Den estetiska delen av mig och kanske lite utav den stolta delen av mig, hindrar mig ifrån att visa upp halvfärdiga kreationer eller bilder som jag inte är riktigt nöjd med. Så tills vidare så håller jag mina teckningar för mig själv!
Men Illustrationen på Niklas kan jag väl publicera?
Haha, nä.. skulle ju framstå som värsta stalkern/nörden/wannabeen ju!

Kommentarer
Postat av: Niklas Söderström

Be a stalker/nörd/wannabe och publicera bilden!

2010-12-20 @ 10:32:31
URL: http://www.soderniklas.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0