damn you all

Denna måndagen är bitterhetens måndag. Eller ja, jag är ganska glad idag, men är ganska bitter på mina så kallade klasskompisar!
 
08:56 travar jag in i skolan och ska på lektion. Erica som går i min klass smsade och sa att hon inte kommer förrens senare idag. Victoria är fast på Londons flygplats (verkligen synd om henne att vara fast i en sån trist och tråkig stad som London, verkligen!). Empan kom inte till skolan över huvud taget. Elin vet jag inte vart hon håller hus.
Som om inte det vore nog tycker sömniga Malin och sega Niklas att det var en bra dag för att inte dyka upp förrens vid kvart över tolv. För att senare springa iväg på lektion!
Och Vincent tyckte att detta var en utmärkt dag för att skolka på!

Bajs på er allihopa, bajs bajs bajs!
Jag skulle kunna vara sur och grinig. Men nu ska jag äta min pepparkaka och spela iPhonespel istället.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0