day 09

Day 09 - Your beliefs

Jag skulle nog vilja påstå att jag är den mest oreligiösa människa jag känner till. Jag tror inte på att det finns någon högre makt och jag har heller aldrig tillbett en gud. Däremot så skulle jag kunna identifiera min livvstil med idén om karma. För beroende hur man beter sig mot dem i sin omgivning så får man tillbaka det på det ena eller andra sättet. Sen så skulle jag inte tycka att det är något religiöst, utan snarare något som ingår i sitt sociala liv. Om jag inte ger komplimanger till mina vänner, så är det väldigt liten risk att jag får några tillbaka, och tvärtom såklart. För om mina vänner ger mig komplimanger så uppmärksammar de något positivt hos mig, vilket får mig att tänka positivt om inte bara mig själv, utan även om dem. Vilket leder till att jag också droppar en komplimang.

Religion eller icke, men det är något som jag oftast brukar leva efter. För under perioder då jag inte kontaktar eller hör av mig till mina vänner, så är det lätt hänt att de speglas tillbaka på en. Att folk inte kontaktar en lika intensivt som förr.

Däremot så är jag verkligen en horoskåpnörd. Varje dag så måste jag läsa mitt horoskåp. Dessutom så läser jag mina vänners också, för jag tycker det är så otroligt roligt när de stämmer! Men mer astrologi än så är jag inte särskilt insatt i.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Har du nån bra horoskopapp?

2010-12-13 @ 21:27:40
URL: http://xmumiin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0