feel the deal

Idag har varit en såndär mysig och slapp dag.

När vi hade haft julavslutning i skolan så vart det julklappsutdelning! Jag fick ingenting över huvud taget men jag gav bort en massa. Däremot så känns det otroligt bra att ge bort grejer och se hur tacksamma folk är. Det gynnar mig otroligt mycket!

Hur firar man en julavslutning, eller ja... hur firar man något på bästa sätt som möjligt än om inte med Brascos otroligt goda Caesarsallad?! Så i några minuter satt jag där och fick munorgasm med mina vänner. På väg mot tunnelbanan så insåg Victoria att det var otroligt kallt ute, så vad gör vi? Jo Victoria kommer med den otroligt bra idén att vi smiter in i solariumet i närheten och kör en snabbis! Så jag låg där och lyssnade på lite grekisk musik och drömde mig bort. Den kvarten gjorde min dag!

Efter lite julklappsshopping så åkte jag hem och tog ett bad. Som blev så otroligt mysigt med runt tio olika produkter jag använde mig av in the badkar så att säga. I badet spenderade jag 45 minuter och rensade tankarna, rensade porerna. Sköljde bort pormaskar och lite mer skit som man har när man rensat tankarna.

Idag känns det verkligen som om julen även nått mig. Tog lite extra lång tid detta år bara.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0