whisper

God morgon!
Nu sitter jag i en lägenhet som känns ganska tom.
Det är lite saker som fattas här och var, men det som känns mest konstigt är att katterna inte är här hemma. Pixel och Findus bidrog till att det alltid fanns något nyp av bakgrundsljud i stort sätt hela tiden.
Igår jobbade jag från 11-22. Jo jag var lite trött efteråt, minst sagt. Tur att jag la mig tidigt så att jag kunde sova ut och samtidigt ha en hel oplanerad dag framför mig!
Nej förresten, fick precis mess av Elin och nu ska vi ut och shoppa. Yeah!
Nu ska jag fylla på koffeinförrådet och ta en dusch. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vadå, har du flyttat?

2010-12-29 @ 23:43:17
URL: http://xmumiin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0