yesday

Herregud vilken kväll det va igår!
Lanseringseventet blev en succé, folk hade trevligt och det vart full rulle hela tiden.
Det var nästan förvånadsvärt många människor jag kände som kom dit. Jag hade för mig att det mestadels bara skulle vara media/pr-folk som skulle attenda men överraskande nog så träffade jag på en gammal klasskompis, bekanta partypeople och även min gamla fritidslärare!
När vi var klara på sture så drog vi till Anglais för en drink och senare blev det spy bar. Natten slutade påväg hem i en taxi runt halv tretiden.
Idag har jag varit otroligt trött och dessutom lite lätt feber. Imorgon ska jag (äntligen) bara få vila ut och ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0