deep sea baby

Vad gör du nuförtiden Hannes?

Jag har precis påbörjat min intensiva åttaveckorsperiod. Likt Picassos olika färgperioder så befinner jag mig just nu i en speciell period. Jag praktiserar om vardagarna på förlaget Moderna Tidskrifter och sysslar mestadels med layout men får även ta del av roliga små delar och uppdrag som man får ta del av på en redaktion. Exempelvis omslagsplåtningar och små ärenden på Stureplan.
Skolan befinner jag mig endast i på fredag förmiddagar. Vid lunchtid så drar jag mig mot Tcentralen för att jobba på McDonalds i några timmar, detta gäller även lördagar.
Vid dethär laget så har ni säkert räknat ut att min enda lediga dag är söndagar, och vissa kvällar efter jobbet. "trist" tänkter ni säkert, men ni ska veta att jag älskar att ha det såhär. Fullt upp hela tiden, små uppgifter att göra hela tiden och att bara kunna koppla av när man är i fas.
Definitivt inte en svart period, snarare än mörklila lite glittrig period är det som jag har just nu.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0