inspiration


Människor som kan argumentera på ett otroligt moget sätt.

Denna fina främmande människas tumblr
Musik som får en att känna sig pånyttfödd, som får en att rensa tankarna.
1
2
3

Mina egna facebookuppdateringar/kommentarer.

Pang prego


Och för att lyfta fram detaljerna, Josefin Johansson.


Mina egna små kreationer (detta är eventuellt en framtida tatuering)

Och alla er människor som har läst min blogg, lyssnat på klippen jag lagt upp, tittat på videor jag publicerat och kommenterat med fina ord. Stort tack till er!

Kommentarer
Postat av: M.

What? Min Tumblr, men oj.. Tack!

o:

2011-01-16 @ 00:17:02
Postat av: Em

uh god vad snygg babe. Miss u!

2011-01-17 @ 20:50:20
URL: http://billytilly.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0