Kiehl's

Usch vad trist att jag inte hittade någon bra skjorta idag. Får se till att vara lite mer fokuserad och konsekvent när jag återvänder till NK nu i helgen. Självklart så kom jag inte hem tomhänt, utan jag besökte min käre vän Danny på Manlig depå och fick med mig två underbara produkter från Kiehls!

Facial Fuel / Oljefri återfuktare med både C- och D-vitamin. D-vitamin skyddar huden mot de externa typer av smuts (avgaser, cigarettrök osv) / 295 kr
Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque / En ansiktsnmask som bokstavligt talat drar ut smutsen ur porerna och tar bort eventuella döda hudceller / 300 kr

Kommentarer
Postat av: Jonas

Han långa snygga på Manlig Depå (heter han Danny ?) e ju asgrym, Man kommer ALLTID hem med typ 4-5 produkter när man handlat hos han, haha



/J

2011-01-27 @ 23:08:14
Postat av: Roggan

Nej men Dannyboy, han är ju en riktig liten godbit.. mumsfillibabba, honom vill man ju göra både det ena och det andra med.. höhö!!

2011-01-27 @ 23:13:25

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0