my mind

Jag har knappt hunnit blogga idag efter allt plugg jag suttit i, både Svenska C och Information och Layout har varit ämnen som cirkulerat omkring i mitt huvud de senaste timmarna. Jag pausade vid 13:00 för en lunchpromenad men kort där efter var jag tillbaka till min käre dator. Lyckades även få in ett telefonmöte med min kontaktperson på stundentföretaget för lite dubbelcheck nu i slutspurten!

Ska straxt gräva ned mig i inDesign ett tag till men ska först pausa med lite mascarponeglass, mums!


Kommentarer
Postat av: Andia

2011-03-17 @ 17:55:27
Postat av: Andia

Mascarpone glass is da shit!

2011-03-17 @ 17:56:11
Postat av: Oskar

Snygging där!

2011-03-19 @ 17:13:24

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0